Prowadzenie hotelu to trudne zadanie. Trzeba być czujnym i mieć na oku wiele spraw, ale najważniejsze jest, by klienci byli zadowoleni. Wtedy będą regularnie przyjeżdżać, a do tego polecą nas znajomym. By zyskać uznanie nie wystarczy tylko i wyłącznie zadbać o komfort pokojów, ale należy docierać do gości wieloma innymi kanałami.

Informuj o ważnych sprawach w nowoczesny sposób

Sporą popularność zyskuje ostatnio system Digital Signage, który umożliwia emisję wybranych wcześniej treści za pomocą wewnętrznej sieci. W przypadku obiektów komercyjnych najczęściej wyświetla się informacje na ekranie telewizora w pokoju. W dowolny sposób można dobrać dane, które chcemy przedstawiać gościom. Najczęściej pokazuje się ciekawe rzeczy, które występują w pobliżu danego miejsca, prezentuje się też zachęcający content związany z hotelem i atrakcjami, z których można skorzystać. To ma zachęcić do wyjścia na saunę, basen, siłownię lub inne miejsca, które są dostępne w danym obiekcie. Taki sposób przekazywania informacji jest bardzo wygodny. W łatwy sposób i stosunkowo niskim nakładem kosztów można dotrzeć do szerokiego grona odbiorów. Treści udostępnianie klientom można dowolnie kształtować i w każdej chwili zmieniać, by dopasować je do organizowanych imprez, które odbywają się niedaleko obiektu. Rozpowszechnianie wiadomości za pomocą Digital Signage to świetny sposób na dotarcie z informacjami do uczestników szkoleń, spotkań biznesowych itp. Na ekranie wyświetlają się ważne rzeczy związane z imprezą, jak np. harmonogram, sprawy organizacyjne itp. Takie rozwiązanie zyskuje coraz większą popularność wśród właścicieli hotelów, bo jest skutecznym, ale jednocześnie niedrogim kanałem komunikacji.

Zadbaj o komfort i odpowiednie wyżywienie

Żeby zdobyć klientów trzeba też zadbać, by wszystko było na najwyższym poziomie. Nawet drobne niedociągnięcia mogą całkowicie zdeklasować dane miejsce i spowodować, że goście nie będą chcieli przyjeżdżać. Wszystko musi być dopracowane w najmniejszym szczególe. Warto zwrócić uwagę na dodatki, które kojarzą się z danym miejscem. Mydełka, szampony, ręczniki z logo hotelu to sposób na ujednolicenie wizerunku. Taka drobna rzecz poprawia samopoczucie gości i powoduje, że chętnie wracają w dane miejsce, bo mają z nim dobre skojarzenia. Tymczasem z perspektywy organizatora inwestycje w tego typu asortyment nie jest drogi, a korzyści, jakie z tego wynikają – wymierne. Powinniśmy też zadbać o wystrój wnętrz. Pokoje muszą być przede wszystkim schludne i zadbane, ale z drugiej strony istotny jest atrakcyjny design. Klienci muszą się czuć wyjątkowo, a nowoczesna i oryginalna aranżacja przestrzeni sprawia, że goście są zadowoleni czują się docenieni. To bardzo ważne, bo powoduje, że ludzie mają ochotę wracać do danego miejsca przy każdej możliwej okazji. Ważne jest też zadbanie o dobrą kuchnię. Przez żołądek do serca – to powiedzenie wciąż jest aktualne. Dobre posiłki przyciągają gości z okolic i stanowią swego rodzaju reklamę. Z pewnością wielu klientów będzie chciało wrócić w dane miejsce, bo będą je dobrze kojarzyć. Oprócz tego trzeba zapewnić jak najwięcej atrakcji: boisko do gry w tenisa, sauna, basen, place zabaw – te wszystkie elementy mają ogromne znaczenie, bo dzięki nim goście dobrze się czują i chętnie wracają . Im więcej propozycji mają właściciele hotelu, tym bardziej klienci są zadowoleni, a w konsekwencji chcą wracać i polecają dany obiekt innym. Referencje są ważne jeszcze z innego powodu – zwiększają wiarygodność i wzbudzają zaufanie.