Call center może również wymagać budowy strony www, która będzie współdziałała z samą centralą i będzie wizualnie zgodna z naszą firmą. Jednak do zrobienia strony potrzeba wielu umiejętności. Niekoniecznie tak wielu, jak się wydaje. Strona dla call center nie musi być skomplikowana, choć powinna być schludna i estetyczna.Pomyślmy, co będziemy umieszczać na witrynie internetowej call center. Czy będą to istotne profesjonalne teksty? Czyli po prostu mowa potoczna? Pamiętaj! Wystarczy trzymać się kilku szczególnie ważnych zasad. Jesteśmy wówczas gwarancję, że internauta się nie znudzi. Pisz: krótko, zwięźle i już. Stosuj nagłówki i pogrubienia. Sprawdzają się nie wyłącznie do pozycjonowania. Unikaj słów, które deprecjonują wartość Twojego przekazu. Zaproponuj osobie czytającej Twój tekst wykonanie drugiego etapu i zadzwonienie do call center, to przecież jest cel. To praktycznie wszystko, teraz do wykonania! stwórz własną niepowtarzalną stronę WWW!

Wprowadzanie stron WWW rozpoczyna się od wprowadzania znaczników w jakimś prostym edytorze, i nadal generowaniu kodów źródłowych w przeglądarce. Strony WWW można używać również w edytorze tekstowym (np. notatnik czy Microsoft Word) kiedy jednak w konkretnym edytorze graficznym, na zbycie ma ich dużo, nawet darmowych.

Nie trzeba, więc wielu pieniędzy, aby stworzyć ładną i funkcjonalną stronę dla naszego call center. Warto na to zwrócić uwagę i nie zniechęcać się od razu.