Dla naszego call center i strony internetowej ważnym elementem jest posiadanie takiej samej identyfikacji wizualnej, jak cała firma. Ludzie muszą rozpoznawać na pierwszy rzut oka z kim mają do czynienia. Czy nasze call center  i witryna internetowa należy do naszej firmy, czy może do konkurencji?

Warto dowiedzieć się czym ta identyfikacja jest, a mianowicie jest są to wszystkie wzory i kolory w firmie, których używa się w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i przydzielenia jej spośród konkurencyjnych marek. Spójny system wizualny jest najważniejszym punktem całościowej identyfikacji. Najważniejszym elementem jest logo, które pojawia się na budynku call center i na nagłówku strony www, na kartce papieru i na identyfikatorach. w ten sposób od razu rozpoznajemy markę. a chcemy, żeby nasze call center było właśnie tak rozpoznawane.

Warto, więc pomyśleć o dobrej grafice strony www call center. Grafika na ścianie internetowej pragnie być wysoce znana i atrakcyjna uwagę. Jak tegoż dokonać? Na dowód wizualizując suche dane, które bardzo przeciętnemu człowiekowi swobodnie przyswoić. Musi być dopasowana do tematyki i poziomu własnej strony. Grafika komputerowa jest właśnie narzędziem często stosowanym właściwie w każdej dziedzinie życia, a więc użytecznym także w call center i w budowie strony internetowej.

Zróbmy wszystko, żeby nasze call center i inne produkty były łatwo rozpoznawalne jako nasze i nie przyciągały przez przypadek klientów do konkurencji.