Wdrożenie odpowiedniej telefonii do danej firmy to bardzo słuszna decyzja przedsiębiorcy. Odpowiednia telefonia daje duże możliwości w sferze połączeń głosowych i świadczy o nowoczesności danej firmy. Większość przedsiębiorstw decyduje się na internetowy telefon VoIP. Dzisiaj w wielu miejscach telefonia dla firmhttps://focustelecom.pl/blog/telefon-voip-w-firmie/ – to właśnie centralka VoIP w pełni działająca w oparciu o internet.

CO TO JEST VoIP?

VoIP to nowoczesna technologia telekomunikacyjna, która pozwala na przesyłanie głosu poprzez określone dedykowane łącza internetowe.
Najczęściej jest ona nazywana centralką internetową, która ma w sobie wiele telefonicznych funkcji.

JAK ZBUDOWANA JEST VoIP?

Do budowy centralki internetowej wykorzystuje się odpowiednią bramkę VoIP, która jest równocześnie odpowiedzialna za połączenie sieci IP z innymi sieciami. Bramka doskonale działa z daną centralką telefoniczną lub siecią. Ponadto do stworzenia telefonii nowej generacji potrzebne są komputery, serwery, oprogramowania i odpowiednie protokoły.

VoIP TO SAME KORZYŚCI

Odpowiednia telefonia dla firm daje wiele korzyści, najczęściej do tego procesy firmy wybierają telefon VoIP uważając, że daje on wiele korzyści, jest łatwy w obsłudze, nie wymaga wielu umiejętności komputerowych a rachunki z jego korzystania są niskie.

Do korzystania z tej technologii telekomunikacji nie jest potrzebny żaden specjalny aparat telefoniczny, ponadto dzwonić można z samego komputera lub laptopa.

ZALETY VoIP

Największą zaletą wykorzystania technologii VoIP jest jej cena. Za bardzo małe pieniądze otrzymuje się wiele atrakcyjnych funkcji, a ponadto można się komunikować z pracownikami danej firmy czy klientami czy też jej kontrahentami za stosunkowo małe pieniądze.

Pomijając cenę VoIP ma następujące zalety:

– mobilność – numer telefonu można z łatwością przenosić, nie jest on przypisany do adresu firmy a do niej samej,
– można korzystać z różnego rodzaju numerów telefonu, nawet z zagranicznych,
– decydując się na VoIP instalujemy równocześnie w przedsiębiorstwie centralę telefoniczną, która spełnia wiele potrzebnych funkcji. Dzięki takiej centrali, możemy nagrywać połączenia, mieć internetowy faks, wprowadzić rejestrację rozmów, czas oczekiwania na połączenie. Jednym słowem centralka VoIP bardzo dobrze zarządza wszystkimi połączeniami i kontaktami telefonicznymi,
– każdy system centralki możemy z łatwością zaprogramować sami, według swoich potrzeb.

WIĘKSZOŚĆ FIRM WYBIERA TELEFON VoIP

Z powodu wielu zalet VoIP, łatwości jego obsługi, niskich cen telefonia dla firm opiera się dzisiaj na telefonie VoIP. Posiadanie w firmie zainstalowanej telefonii oznacza, że firma jest super nowoczesna i że doskonale daje sobie radę ze swoją konkurencją. VoIP to doskonałe połączenia głosowe, dobrej jakości za niską cenę. Zainstalowanie tej właśnie technologii pozwala na doskonałą obsługę wszelkich połączeń przychodzących i wychodzących.

Ważny jest dzisiaj czas i szybkość realizowania połączeń telefonicznych i te właśnie kontakty poprzez VoIP są szybkie, sprawne i tanie i oczywiście łatwe i proste w obsłudze.