Systemy Call Contact Center pracuje w branży ICT od roku 2008. Marka specjalizuje się w projektowaniu, rozwoju również wprowadzaniu klientom indywidualnych, innowacyjnych wyrobów oraz usług.
Oferowane przez firma rozwiązania wsparte są na przykładzie cloud computing, zapewniającym m.in. zdalny dostęp do usług, które dostarczane są w ramach jednolitej, zaawansowanej technologicznie infrastruktury teleinformatycznej. Taki model oraz nastawienie do świadczenia usług zwalnia klienta z zakupu oraz prowadzenia drogiego sprzętu i dedykowanego oprogramowania.
W własnym portfolio usług posiadamy rozwiązania do efektywnego łączenia się między odległymi od siebie pracownikami, klientami czy partnerami handlowymi (Telemeeting), jak też takie, które wspomagają i pomagają zarządzanie biurem i działami sprzedaży (Call Center, CRM, IVR i PBX).
Dzięki nowym rozwiązaniom oraz dużej jakości obsłudze użytkownika, kupiliśmy i świadczymy swoje usługi kilkuset użytkownikom korporacyjnym o różnej wielkości, pochodzącym praktycznie ze wszelkich sektorów gospodarki ze znaczącym udziałem branży finansowej, energetycznej, IT&T również budowlanej.