Sprzedaż System Contact Center jest w sumie profesjonalnym rozwiązaniem informatycznym do realizowania kampanii wychodzących (outbound). Dzięki wsparciu procesu sprzedaży, komunikacji z kontrahentem, windykacji oraz badań marketingowych usługa zwiększa skuteczność działań organizacji. Ponadto, dostępna jest w wygodnym rozliczeniu abonamentowym.

Oszczędność – na starcie oraz w trakcie korzystania

Sprzedaż Systemy Contact Center to rozwiązanie wyraźnie popularniejsze od narzędzi instalowanych stacjonarnie – on-site. System charakteryzuje niska bariera wejścia, co świadczy, że Konsument nie ponosi na początku jednorazowych wielkich kosztów inwestycji. Usługa generuje również ogromne oszczędności w późniejszym czasie. Wszystkie aktualizacje systemu są darmowe. Rozwiązanie nie wymaga także dedykowanej osoby do jego eksploatacji, a za bieżące wsparcie techniczne oraz administrowanie platformą odpowiada w całości dostawca rozwiązania. Nabywca nie ponosi także kosztów związanych z SLA.
Elastyczność i skalowalność – zawsze tyle, ile chcesz
Potrzeby Twojego działu sprzedaży zmieniają się bardzo dynamicznie? Dzięki Sprzedaż Systemy Call Contact Center samodzielnie zwiększysz lub ograniczysz ilość stanowisk agenta, w współzależności od okoliczności. Skalowalność systemu gwarantuje także, że jego funkcjonalności zostaną dostosowane zgodnie z Twoimi życzeniami. Na jakimkolwiek etapie rozwoju Twoja marka uzyska właśnie tyle ile musi.

Bezpieczeństwo – popularność na poziomie 99,9%

Platforma Systemy Call Contact Center kolokowana jest w dwóch serwerowniach umieszczonych w dwóch niezależnych obiektach w innych miastach w Polsce. Każda z nich posiada certyfikaty: systemu sterowania bezpieczeństwem danych ISO/IEC 27001:2005 (opublikowany przez British Standards Institution) i systemu sterowania jakością PN-EN ISO 9001:2009 (wydany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji). Wszystkie dane i urządzenia zawarte są także zabezpieczeniem w formie codziennych, wykonywanycg w godzinach wieczornych, pełnych backup’ów danych.

Zabezpieczeniu podlega również dostęp IP. Systemy Call Contact Center Polska ma własną i niezależną pulę adresacji IP, a łącza do obu kolokacji objęte są protekcją BGP, co świadczy, że w przypadku awarii jednego łącza automatycznie wyznaczana istnieje nowa trasa kierowania pakietów. Zabezpieczone są oraz łącza telekomunikacyjne – połączenia wychodzące z sieci Systemy Call Contact Polska są kierowane za pośrednictwem pięciu niezależnych operatorów, a połączenia przychodzące – za pośrednictwem dwóch niezależnych operatorów. Wszystko to umożliwia nam zapewnić Klientom SLA na poziomie 99,9%.
Szybkość wdrożenia – elastyczna struktura
W przeciwieństwie do rozwiązań stacjonarnych, Platforma Systemy Call Contact Center jest urządzeniem, którego zastosowanie i konfiguracja z funkcjonującymi systemami odbywa się szybko, a zaangażowanie działu IT klienta wiąże się do minimum.